Dagen idag

Det har vært en fin dag,ikke når det jeld været men sosialt:))

Det har nemmelig vært strikkekafe og det er alltid like triveligt.Jeg er ingen dame for gardiner og symaskin,heldigvis er det mange flinke i bygda for det har blitt innkjøpt lystette gardiner til ungdomshuset,og det er dei flinke fruene i bygda som syr dem:))

Jeg for min del har mer enn nok med strikketøyet mitt.

Været i dag

Ikke akkurat vårligt nei, men men det blir nok bedre

Har fått ferdig ett par sokker,husker ikke hva garnet het da lappen er borte,muligens det var regia 100 grams nøste med 10 års garanti på slitestyrke,blir spennende å se

Som jeg har fortalt dere så forsøker jeg meg på et skjørt:)her ser dere hvordan den er tenkt å bli

og dette er mitt fargevalg.Det går ikke fort,men det haster heller ikke.Så får vi se etterhvert om det blir velykket da kan det tenkes att eg prøver meg på jakken også.

15 kommentarer

Siste innlegg