turdag

Ingen vits å sitte inne og vente på bedre vær,kledde like godt på meg og ruslet til Viddal.Snakk om stive hofter,trur eg vil begynne og gi kulden skylda for ja eg var følelsesløs av kulden.

Hadde uansett noen koselige timer i lag med ei venninne.På tide og rusle hjem igjen,godt utkvilt og oppvarmet.Fotoapparatet var med,men akk så vanskelige motiv .

Over hode mitt kom det seilende en flott ørn,ikke rask nok fram med kamera men jeg såg kor den landa:))

Litt langt unna,men så landa den midt inne i skogen da,tenkte eg skulle lure meg forbi og ta fra den andre siden.Men nei noen kråker ville det annerledes dei jaga den flotte ørna og jeg rakk ikke å fange den i flukt,

Men Tjelden var grei,her var det bare å knipse i vei selv om det skulle vært felt noen trær

Videre på min tur hjem ble jeg oppmerksom på liv i vannet ganske nær land,opp kom ett hode det var en Oter,dersverre lyktes det meg ikke å få den på bilde,den var helt sikkert på jakt etter mat for den dukket under vann sraks den hadde supt inn litt luft

Det har snødd en del i dag men heldigvis legger den seg ikke på veien,så her er asfalten svart ,kunne godt ha tatt i bruk sykkelen da det hadde vært bedre for mine stive hofter,det får bli neste gang og i morgen lover dei sol:))

Ønsker alle en fortsatt fin dag

13 kommentarer

Siste innlegg