En aldeles nydelig dag

Så enkelt er det:))

Først gikk jeg en lang tur,bare oppoverbakke,så fikk eg unna kondisjonstreninga:))

Vel nede igjen tok eg fram sykkelen og syklet så langt som veien var tøyet,tilsammen ble dette 2 timer.Vel hjemme lager jeg kakao og henter posten.I anledning kvinnedagen fikk vi kvinner mulighet til å takke ja til ett gratis ukeblad,selvsagt benyttet jeg anledningen og i dag kom bladet mitt i posten.

Og som dere ser vokser skjørtet mitt sakte:))

Vel kakaoen vart ferdig og jeg skulle til å bla i bladet så får eg inn en sms,er jeg hjemme:))joda venninna mi kom og hun hadde med 2 våte hunder,hva gjør en da jo tiden er inne for å hente fram stoler ute,som tenkt så gjort.Vi koset oss og jammen varmet sola godt,drakk kakao og tok en sjokoladebit attåt:)

Jeg gikk et stykke ilag med dem når dei skulle hjem,det var mye kråker og ravn der eg møtte ørna i går og nyskjerrige som vi er begynner vi å speide,ikke langt unna ser vi grunnen en stakkars hjortekalv har måttet bøte med livet,helst pga matmangel tenker eg,det er en av baksidene med snø så lenge.

Tok noen bilder av fjelltoppane våre  i dag,mange flotte topper som har gode konjukturer nå som snøen fortsatt ligg rundt dem







Da ønsker jeg alle mine venner en fin kveld



 

 

22 kommentarer

Siste innlegg