Onsdag

God morgen.Ja jeg har da vært oppe noen timer allerede da.

Nå har jeg strikket ferdig skjørtet mitt,det gjenstår å feste tråder og sett i ett bånd i livet.Ja i første omgang blir det bånd med mulighet for å sy ned livet og sette i ett strikk.

Hva skal jeg si skjørtet er strikket i str S kanskje ett halvt nr for lite?nei det går nok bra men magen burde vært lit flatere,hi hi får bli flinkere å trene.

Nå har jeg tenkt å forberede litt middag,jeg skal nemlig i selskap midt på dagen.Tenkte eg skulle sykle  for bilen er i Volda,det blåser ute og det regner litt,hva så?jeg får bare kle meg godt med yttertøy så går det bra.

Har selvsagt laget kort selv til bursdagsbarnet:))

Slik ser kortet ut på framsiden

Og slik er innsiden,dere ser att jeg har laget en lomme,det putter en en tags ned i som er srevet på med ønsket tekst.

Da ønsker jeg alle mine venner en riktig fin dag

6 kommentarer

Siste innlegg