En aldeles nydelig dag

Hallo folkens,ja dette har vært en nydelig dag:))det betyr att jeg stort sett har vært ute.

I førmiddag syklet vi en tur + att vi gikk en lang tur etter middagen sjekket jeg selvangivelsen,jopp vår skal være innlevert ved utgang av april,etter det gikk jeg ut igjen og har vært ute siden.Ute har jeg stort sett gått og ruslet på Leira så det vart noen timer med trim ja.Her kommer en bildeserie fra dagen.


Mnge niser i fjorden no,det er vel tegn på masse fisk

Vi spaserte gamlevegen,her ser dere Kalnes som nå bare er fritidsbustader på

her ser dere Finnes,vi kjører opp langs fjellsiden her for å komme til hytta vår

Dette er Sætre,vi kjører forbi her for å komme til Finnes

Mose er ganske pent å se på

Her bor jeg:))

Hullet i denne muren var for å lede vannet gjennom kvernhuset den tiden da dei malte mjør på gården,

Flotte murer,disse murane vart helt sikkert murt for hånd uten maskiner

Flere flotte mureprosjekt

Selv vannet fikk oppmurt kant på hver side,dette er forøvrig drikkevannet vårt som går i privat brønn

 

7 kommentarer

Siste innlegg