Klargjøring til utesesongen

No har eg fått ut hagemøbler,selv om det melder regn i dag og i morgen så er langtidsmeldingane sol og da er det greit att vi har det klart ute

foran huset på verandaen er det stort sett jeg og min mann som sitter for her har vi kun førmiddags sol,derfor vil jeg i år bare ha ett lite frokostbor og ett par stoler der

Det er her på baksiden av huset vi koser oss med ettermiddagsola middag og soling så møblane vi kjøpte ifjord har jeg nå satt ut der og her har vi mulighet å sette ut flere møbler om behovet skal være der:))

Det er skyet og 14+ ute men du kor svett jeg ble av å bære ut møblane,dei er jo ikke tunge men det var ett stykke å bære da så det får være dagens styrketrening,vaske møblane får jeg ta igjen når sola viser seg for nå er det ikke lenge før jeg skal sta og sykle



9 kommentarer

Siste innlegg