Kald vind

Vi har hatt en fin dag i dag sola he skint men det har vært kalde vind.Jeg var egentlig tenkt å rydde ett bedd i hagen men da jeg kom ut ombestemte eg meg og ville gå en tur istadenfor:))gikk oppover,der kom ei av pensjonistane og sa att no måtte eg gå tur ilag med dem:))noen pensjonister møtes en gang i uken der dei først går en tur for så å spise lunsh ilag etterpå.Tja hvorfor ikke så jeg snudde og gikk en times gåtur ilag med dem:))vel heime tok eg lunsh hjemme lette fram sykkelen og syklet til Viddal ,der setter eg sykkelen nede ved nausta og så går eg opp til venninna mi,10-15 min gange motebakke.

Det ble altså mye trim ute,kald vind men fin dag.

I morgen skal jeg til Volda,reiser kl 8 med bussen og blir borte hele dagen.Jeg skal til med behandling hos fysioterapaut og etterpå blir det litt butikk titting til min mann er ferdige på jobben:))

 

6 kommentarer
    1. Du er jo kjempesprek jo :)) kanskje jeg og skal la meg overtale til et 4 ukers opphold, ho på NAV synes godt jeg kunne gjøre det, jeg får se ut i oktober/november kunne jeg kanskje ta meg en “husmorferie” så er jeg klar til jul hihi 🙂

    2. Hei. var ute på verandaen i sola i 30 min idag eg. Ingen trim tur i dag. Hadde litt hevelse i kneet, så eg lar deet vere. Men i morra tror eg skal ta litt forsiktig sykkling på flata.
      Masse trim på deg skjønner eg. det vert nok tid til blomster seinare. Det er berre begynnelsen av april elelr snart midten da, men. eg har bilde på bloggen min av snø på verandaen i fjor 25 april elelr noe sånt. så ja det er da tidlig vår enno. ha ein fin dag i volda i morra. klem

    3. Du er jammen en tøffing Connie. Tror nok du har fått masse energi og kondis etter oppholdet på Muritun. Men værmessig så har vi hatt en ganske bra dag her nede i dag,,sol og skyer omhverandre. Men har faktisk vært ute i flere timer i dag og holdt på i hagen og plantet ut påskeblomster. Må du ha en god natt,,og lykke til i morgen med fysioen og handlingen.Flotte plagg du har fått kjøpt deg:))) Artig med noe nytt når våren kommer:)

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg