Fysioterapaut

God kveld mine venner.Da har jeg vært hos fysioterapaut,det var ikke helt som forventet men jeg gir ham en kjangs:))

Jeg fikk jo rekvisjon for ett hofteproblem,nå viser det seg att jeg har bestilt time hos en psykomotorisk fysioterapaut og dei er ikke som andre fysioterapauter:))når eg trudde han ville behandle hofta som det stod i papirene så har han bestemt att hele kroppen skal behandlast,og så vil han lære meg å legge ryggen ned på madrassen riktigog ut tøyingsøvelser.No bryr han seg overhode ikke om att jeg har slitasje,det har vi alle sa han:))nei smertene kommer av spenninger og greier en å lære seg å slappe av i musklaturen så vil spenningene avta og videre blir da smertene mindre også.Jeg er forsåvidt litt enig med ham men ikke helt,problemet som dukket opp i hofta kommer jo av opperasjonen,jeg var vel ikke stresset da jeg sov jo jeg:))han kan ikke gjøre noe værre,men håper selvsagt att jeg blir bedre i hofta,ellers lyt eg til med en annen fysioterapaut .

Det ble litt shopping i dag også:))tunikakjole,hi hi men den har jeg på meg.

Og så måtte jeg få noen frø i jorda ,kjøpte ikke sekker med plantejord men fikk med hjem noen plantebrikketer





Jeg er veldig spent for dette har jeg ikke gjort før.Har sådd solsikker,buskblomkarse,evighetsblomster,ringblomster og brokkoli:))jeg har mer frø liggande og det skal eg prøve å så direkte på friland:))så får vi se da om eg har grønne fingre.

Sette dei ut på hobbyrommet mitt,med litt varme i rommet så burde vel det være greit:))

Jeg kjøpte noe spennende til scrapping også:)) det får eg vente med å vise må først prøve det,hi hi

 

4 kommentarer
    1. Dette blir bra :)) snakker om frøa altså hihi
      Fysioterapeuter kan være vanskelige, særlig de motoriserte, hihi neida de heter ikke det da, men jeg har også gått til en slik og han kom ikke langt med min rygg dessverre. Men han har rett i en ting, muskelspenninger lager smerter som må tøyes. de øvelsene jeg gjør flere ganger om dagen holder disse smertene unna meg, jeg var stiv som en stokk i sommer før jeg begynte med dem. Det gjør jo vondt til å begynne med selvsagt, men det er verdt det. Om det hjelper på hofta, tja, du kan jo gi det en sjanse kanskje?

    2. Øvelser er jo bra da. Om dei er øvelser som omfatter hofta. Eg merka noe rart da eg opererte kneet. Eg hadde vore ganske så plaga med hofta og. Da eg våknet opp etter operasjonen var smertene i hofta vekke. Det motsatte som har skjedd med deg da.
      Spennde med scrapp greiene dine da. Og ikkje minst tunikaen. HA ein fin torsdagskveld min venn

    3. Håper du blir bedre i hofta av behandlingen…ha vondt i hofta må være slitsomt, bare det å snu seg i senga gjør nok vondt…Jeg hadde vondt i hofta en gang etter å ha ramlet, så jeg husker jeg slet med å bytte side i senga, og ikke minst å komme seg opp….
      Plantebriketter var helt nytt for meg, det blir spennende å følge med på..:)

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg