Ny scrappeteknikk:))

I går kjøpte jeg noe nytt:))det gjorde att jeg satt hele førmiddagen i dag og øvde meg på hvordan dette skulle takast i bruk.

Sjablong + penner,ikke med blekk men en med spiss og en med kule:))



Det følger med en halvhard matte til å ha under slablongen,så må en ha spesialpapir,papiret legges oppå sjablongen og så er det bare å stikke der det er bittesmå hull og dra over der mønsteret er større,det vil så gi en opphevet effekt på mønsteret,det var ikke helt enkelt og det tar tid.

En prøve:))rosa ble laget på feil side så det er opphevet på begge sidene,hi hi limte så på en sommerfugl,og slik jeg forstår det så limer jeg dette på kartong som skal bli ett kort.

Nå prøver jeg på ett kort:)

Limer det så over på kortet,men dette kortet er ikke ferdigt

Ett annet kort.

og slik er det innvendigt,lomme med kort i til å skrive på.

Synes dere att dette er noe som går ann?

 

8 kommentarer

Siste innlegg