Det er helg

Ja no kan eg vel sei det:))mange av dere har allerede reist på påsketur men min kjære er ennå ikke ferdige å jobbe.

Han kom hjem nå:)etter å ha jobbet i hele dag.Selv har jeg tatt husvask og baka brød i tilegg så har eg vasket klede.

Nå er det helg og vi skal ikke jobbe mer i dag.

Vi har tenkt oss til Rena i påsken og besøke yngste sønnen vår,hadde tenkt å booke hotell da,men det er helt utruligt alle hotell på Rena er påskestengt ,hvordan er det muligt.

Heldigvis er der flere campingplasser ,jeg ringte og joda det finnes ledige hytter i hele påsken,så får vi se hva min kjære sier.Vil han ha hotell er Elverum det nærmeste alternativet ca 30 min å kjøre:))

Ikke har vi blitt enige om avreisedag ennå heller,her i huset liker vi å ta ting på sparket:))og så må min kjære iallefall jobbe på mandag.

Vi har 11+ ute skyet ,vind og bittelitt regn,på rena er det blå himmel og 16+ i dag:))håper det varer medan vi er der ja.

Da ønsker jeg alle en nydelig lørdagskveld

7 kommentarer

Siste innlegg