Palmesøndag

God morgen.Da var vi kommet til palmesøndag,ute er det 10+ og regn,skogen har blitt grønn og akurat nå nyter jeg tilværelsen.

Iover 1 år har kjøleskapet vårt duret og laget trasige lyder og det har bare blitt værre og værre.Jeg var oppe tidligt i dag og ville nyte fin musikk på radioen,men nei kjøleskapet overdøvet det meste:(

Så da min kjære stod opp og hadde fått frokost begynte jeg å tømme dette utysket.

Min kjære lurte på hva jeg skulle,jo no skal du få bort denne lyden smiler jeg:)) Etter en time med mekking og vasking og skruing prøving og feiling så endelig blir det stille:))

Er det muligt,så stille husker ikke jeg når det var sist i leiliheten vår:))kan det bli bedre.Reint kjøleskap(som egentlig ikke var skittent hi hi)og en stillhet i rommet som er en fryd å være i.

No skal resten av palmesøndagen nytes så får vi heller se hva som skjer utover dagen.

Ønsker alle en fin og hyggelig dag

4 kommentarer

Siste innlegg