God morgen

Ja nå har jeg jo vært oppe noen timer da,jeg har endatil vært ute et par timer:))Grete viste så flotte bilder av en herlige morgen:))det er det rake motsatte hos oss men vakkert på sin måte:)





Slett ikke verst:))prøvde meg på fiskelykken,stod på kaia og fisket en stund men jeg er ikke av den tålmodige sorten,får jeg ikke napp tidligt gir jeg opp så da blir det kylling til middag istedenfor.

Selvsagt tok eg med ut fotoapparatet,skulle jo vise dere fisken,he he det ble fugler istedenfor



lags veien nede ved sjøen er det litt av hvert å se av vakre ting

Vakre påskeliljer som har forvillet seg med flytting av jord

Trær fulle av dråper og med lyset mot meg glitret det som krystaller.

Vel hjemme rusler jeg litt i hagen,må se hva som dukker opp av jorden,for noe skjer hver dag.Ifjord fikk jeg to stiklinger av blåveisene dere har fått sett bilder av.En foredla og en ekte:))og du så heldige jeg er for se bare her hva som møtte meg i dag,rett utenfor inngangsdøra vår.

En aldeles nydelige blåveis,og flere knopper var på vei:))

No må eg få handukane i tørketrommelen og så skal eg strikke ferdige et sokkepar.Ha en fortryllande vakker dag

9 kommentarer

Siste innlegg