Pakket og klart

Da er det meste gjort og jeg er klar for å reise bort noen dager.

Det er bare 3 dager men nok det for å kose seg litt sammen:))rekner med att turen vil ta oss 7-8 timer å kjøre så får vi håpe på godvær.

Jeg fikk kjøpt inn plantejord i dag så når jeg kommer hjem er det klart for å sette litt mer frø,dei skal eg forkultivere i fjøsen:))

Ellers vart det en liten tur innom datteren vår i ørsta,blei ikke s veldig lenge da hun måtte på jobb.Hun jobber i samme firma som faren og hadde sin første vakt i dag,siden det er ett skadefirma så deler dei på å ha vakt utenom dei ordinære timane.

Emma fikk pippikjolen som Grete sydde,hun var jo søt i den men kjolen var litt stor så hun tok den av igjen før jeg fikk knipset ett bilde,men bilde fikk jeg lell uten kjole på.


Min søte datter:))veslegutt var trøtt og ville ikke fotograferast,det respekterer vi

Noe tåkete på vei bortover i dag

Trasige pendlerveier,men når det er ferdigt blir det reine autostraden å kor vi gleder oss.

Da får eg ønske dere en fin start på påsken nå blir jeg ikke på nett igjen før søndag:))

7 kommentarer

Siste innlegg