3 vidunderlige dager

Da er vi vel hjemme igjen etter 3 fantastiske dager:))vi har hatt barnebarn og familie på besøk i dag + vår yngste datter med kavaler,dei 2 sistnevnte er ute og lufter seg men skal ligge over til i morgen.

Vi kunne ikke ha vært heldigere med påsketuren vår,vi reiste på torsdag da var det opplett over strynefjellet var det 3+ og litt yr men så ble det bare bedre og bedre og vi endte opp med 19+ full sol og sommerfølelse:))hjemme på Leira derimot pøsregna det etter att vi reiste.

Det var godt å treffe sønnen og vi hadde en kjempefin tid sammen.

Kvelstur på Rena:)



Etter å ha brukt mange timer i bil gjorde det godt å gå en lang tur,men jeg må si jeg ble overasket over kor lite grønt det hadde blitt på vei mot hedemark,hos oss må vi snart tenke på å slå plenen.

Vi fikk ikke hotell på Rena så vi måtte pendle til Elverum,det var også en by jeg likte svært godt.Vi bodde på elgstua  guest house som var et gjestgiveri som jeg gjerne anbefaler andre om dei skulle trenge overnatting i Elverum

Soppen er et gatekjøkken som jeg tror hørte til gjestgiveriet,meny med priser stod iallefall i mappa på rommet vårt

Utsikt fra rommet vårt første kvelden

Dag 2,det er reine sommeren ute og vi går en to timer lang spasertur i Elverum før vi kjører til Rena.










Dette var litt fra vår vakre morgen tur ,nå er det på tide å kjøre til Rena og bruke resten av dagen med sønnen vår.Det kapitelet kommer i morgen da vi hadde svært mange fantastiske opplevelser sammen:))

6 kommentarer

Siste innlegg