Takk alle sammen

Jeg må få lov til å takke for alle gode tilbakemeldinger på innlegget mitt i går.

Om noen ikke har prøvd det så er iallefall naturen god medisin.I dag har jeg hatt en fin dag,jeg tok bussen bortover til volda det tar litt over 1 time der hadde jeg time hos fysioterapauten:))Ha ha og jeg som trudde jeg skulle få behandling,det var iallefall det som stod på rekvisjonen:)nei jeg må trene,trene styrke endatil.På muritun har dei en beinpresse der har jeg så vidt greidd å presse 20 kg med beina mine:)ikke rare greiene det nei.No er det hoftene som skal ha juling hos fysioterapauten,han startet med å bøye og drage i begge beina mine medan jeg låg på benken,så må eg sette meg opp,nå sitter jeg med føttene strake ut mens han bøyer ryggen min sammen som ett annet brettekort.Så vil han prate litt høre hvordan jeg hadde det,hva jeg gjorde på hjemme osv før det bærer inn på ett trimrom,aha jeg skal trimme selv:))ok det da.Først skal jeg prøve steppemaskina og det var jo ikke noe godt for hoftene mine og så var det beinpressen da den er jeg nødd å jobbe med,ikke vits i å lure seg unna med den mannen nei:))20 kgtør jeg ikke nevne høgt engang for jeg blir satt på 70 kg å jøje meg han ser på mine dirrande bein og slakker ned på 60 kg ber meg ta 6-8 repetoarer og så går han fra meg.Ja blir ikke jeg nå sterk i beina mine da hvet ikke jeg:))

Som om ikke dette var nok for mine stakkars føtter i dag så hadde jeg bestilt time hos hudpleier for voksing av leggane:))ha ha en elev får den jobben,halv pris ok det men au au kor låkt det var da.No har ikke jeg planer om å terrorisere beina meir i dag:))tenkte eg skulle gå og kose meg litt på hobbyrommet og lage litt kort:))

Uansett pinslene så har jeg faktisk hatt en veldig god dag i dag:))

9 kommentarer
    1. Skal si du har vært på pinebenken i dag, men er du som jeg så er en såå fornøyd etterpå og stolt av seg selv. :)) :)) Du som sykler så mye klarer sikkert å få styrke i beina nå når det er ver til å drive med det. Lykke til videre.

    2. Ingrid:Joda jeg sykler en del men hvorfor er jeg da ikke sterk i beina allerede:(har jo ikke gjort annet enn å gå og sykle halve livet mitt.Men jo jeg fikk da til den der beinpressa selv om beina var som gele etterpå:))

    3. Grete:Du kan så sei,her trudde eg att når en gikk til fysioterapaut så skulle en ligge på benken og få masasje og rekvisjonen skulle jeg ha dyptgående ultralyd behandling også ,og istedenfor må jeg sitte og presse til jeg blir blå:))

    4. Når eg er hos fysio terapauten så er det hardt arbide og øvelser heile tiden. Det er det som hjelper skjønner du. Viss du ikkje er så dårlig att du må ha spesialmasasje. Eg har 7 -8 forskjellige øvelser eg i gjør i diverse aparaturer. Trener så svetten renner, men det hjelper. Merker det godt no når fysioen min har vore sjuk. ryggen sliter. Men pytt sann, da kjenner eg at eg lever. fikk ikkje MR i dag. Maskina klikka med paisenten før meg. Dei prøvde desperat å fikse det mens eg venta og venta. Håper dei kalrer å skaffe emg ny time når T skal opp å skjeres opp den 12.
      Så bra at du syns dagen vart god da. klem

    5. Greta:Jaha jeg får tro deg da:))selv om plagen i hofta kommer etter opperasjonen i januar og ikke muskelspenninger som fysioterapauten tror:))men jo da jeg blir nok bedre og sterkere for en stakkar stund.
      Det hørtes da fole ut at T skal skjeres opp,uff uff

    6. Det høyres sikkert litt skummelt ut ja. Det var vel ingen fin måte å skrive det på. Opereres da, passer seg bedre kanskje? Det er veldig lite fysio for tida som er masaje, og det er utrulig kor slikt hjelper. Og på sikt hjelper det bedre med øvelser for du styrker musklene rundt skadestedet. Tro meg. Har ærfart begge deler

    7. Greta:He he ja opereres hørtes bedre ut.Jeg skjønner den att styrketrening er best på lang sikt,så får heller min kjære ta masasjen:))Rakk ikke å sende korta i dag og i morgen har jeg lovet å hjelpe til på bedehusbasar da dei manglet kjøkkenhjelp,men mandag skal eg få dei avgårde:))du betaler når du vil det er ingen hast med det

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg