En deilig sommerdag

I dag har det nærmest vært sommer hos oss :)jeg startet dagen med styrketrening på multimaskina mi,og om noen lurer så ja nå er jeg full av gangsperre:))men det går vel over.Rigget meg så til og skulle se prinsebryllupet da jeg fikk en sms,venninna mi tok gjerne imot besøk:)så da heiv eg meg fort rundt og fikk laget en gulrotkake som skal inn på bedehusbasar i morgen og etterpå syklet jeg til Viddal.No fikk jeg se selve vielsen hos henne og det var jo nok,så satt vi ute i sola og koste oss.Vel hjemme igjen lette jeg fram plenklipperen og fikk slått halve hagen,da er det bare halve igjen og det får vente til neste uke.Helt utruligt kor mye gress her var blitt,ikke kan jeg huske å ha slått plen i april før heller,men nå er det iallefall fint i hagen:))

jeg er varm ,ser litt kokt ut i ansiktet og da har jeg følelsen over att vi har hatt en nydelig sommerdag i dag:))

bilder fra viddal

bilde tatt fra viddal,vi ser ut til Leira

Her ser vi utover fjorden

Litt fra hagen min,den delen som ble slått nå i ettermiddag.

Håper dere har hatt en like flott dag som meg

0 kommentarer

Siste innlegg