Basar

Det har vært en nydelig lørdag men jeg har igrunnen ikke sett så mye av den.Her inne hvor vi bor er det tradisjon å ha en bedehusbasar siste dagen i april eller første i mai.No er ikke jeg i bedehus styret ,men når jeg blir spurt pent om å hjelpe til på kjøkkenet så sier jo jeg ja da:))på en slik basar så er det gratis mat og det er en bygde dugnad å lage maten,jeg lagde en stor gulrotkake i brødpanna,siden det var nydelig vær og snart konfirmasjon så var det ikke helt fult men nok til att vi fikk inn over 10000 i loddsalg:)dette er hovedinntektene til bedehusets drift.Når maten ikke koster noe så spiser dei godt:))bra var det for så mye mat som var der i dag så skulle en tru det var bryllup.

Jeg var iallefall på bedehuset fra kl 13.00 til kl 17.30 og det trengtes med oppvaskhjelp og kaffekoking:))

Hva jeg vant,jo en sykkel lykt,potetskreller og påskeduk:))ikke store tingene men det gjør ingen ting.No er det pizza tid for meg og min kjære så får dere andre hygge dere med det dokke måtte ha av godsaker på en nydelig lørdagskveld

5 kommentarer

Siste innlegg