regn

Jeg våknet tidlig i dag,såg ut gjennom vinduet og tenkte att ja ja det er skyet i dag men før jeg fikk opp dyna regna det og nå regner det godt ute:(kan ikke huske det var slike meldinger.

En slik dag hadde det vært godt å være inne fyrt opp i peisen og bare strikket:))men neida fruen venter på bussen i dag også det er tid for fysio,skal tru om det er torturfysio?han liker å mase om hva jeg har gjort på siden sist:)det er vel den psykomotoriske delen det da,men den kunne jeg glatt vært foruten.Og så blir det helt sikkert beinpress ja ja gelestylter å gå på hjem igjen i dag da,resten er jeg litt spent på for han ville tenke ut enda flere øvelser til meg til i dag.

Etter fysio blir det å trakke i 3 timer før bussen skal hjem,helt greit det hadde det bare ikke regnet i dag.

Jeg får ta en tur på nettstrikk:))sette meg attåt bordet og slå ihjel litt tid på å bla i strikkepermer:))kan være hyggelig det.Ellers har jeg ikke dei store planane,bortsett fra att jeg vil fyre opp i peisen når jeg kommer hjem:))da vil eg kose meg,no er det slettes ikke noe kosevarme hos meg,17+ inne er nok litt for kalt til å kunne slappe godt av i godstolen.

Da ønsker jeg alle russemammaene og alle mine bloggvenner en nydelig og innholdsrik dag i dag:))

5 kommentarer

Siste innlegg