hva skal mann si?

Da var jeg hjemme igjen:)har fått fyr i peisen og kjenner kor godt det er å bare sitte slik og kjenne på dagen.

Dagen vart ikke så værst,før vi kom til Volda sluttet regnet og sola tittet fram:)kald vind var det ,men hva så jeg var kledd og sola skinte tross alt.

Så var det fysio.Vi starter altid med å prate,greit det så begynner torturen,om det hadde vært glidelåd på sidene av kroppen min så hadde helt sikkert terapauten lukket den:)jeg måtte ligge på rygg trekke beina opp og lukke armane rundt dem,og så begynte han å bryte og bende og kleistre meg så tårene nesten spratt,pjhu etter en stund slik skal jeg strekke ut beina igjen,no er vi ferdige med torturen sier han:))no skal eg legge meg på mage og han lesser flere lag med tepper over meg+ en svær varmepose:))olala så deilig,han fester ett eller annet på den vonde hofta,det begynner å dirre:))går det bra?åja no kunne eg faktisk sovnet,han forsvinner ut av rommet og lar meg ligge slik i 15-20 min.

Ferdige ?neida no er det inn på trimrommet,på tide med beinpress+eppilepse(trakkemaskin)og en tyngre variant av trakkemaskin.Den siste var værre enn beinpress for her skal en trakke og det er svært tungt ,jeg må ta i og presse en og en fot,jo raskere eg greier det jo letter var det men jeg greidde da ikke trakke fort.Det begge beina gjør på beinpressa skal en stakkars fot greie på denne maskina,i dag randt svetten bak på ryggen min så terapauten smilte og var såre fornøgd:))

Men jeg føler meg faktisk veldig ok i beina akkurat no:))det er tungt ja men jeg ser jo det att jeg trenger styrketrening:)1 uke til neste time:))ha jeg er ikke fri av den grunn nei,no har eg fått noen tunge øvelser som jeg må gjør hver dag helst to ganger daglig,og jeg,ja jeg lover å gjøre det så da må eg vel det da.

Men i kveld blir det ikke for no har eg trakka i 4.5 time,-en kaffepause på kafe da.

Det vart ikke handla noe spennende i dag,noen ark til scrappekort og to poser blomsterfrø,det er to forskjellige sorter med ringblomster:))

9 kommentarer

Siste innlegg