0 fisk

Det vart ikke napp en gang,men hva skjer for tiden?normalt er fjorden full av glassmaneter i juli,drøssevis av små maneter.No er det mai og fjorden er tettpakket med maneter,og niser da blir det ikke så lett å få fisk på kroken.

Gikk hjem og hentet fotoapparatet istedenfor,og gikk på besøk.Etter noen kaffekopper i solveggen gikk vi og såg til saudene,med 25+ i skyggen er det viktig å passe på att dyrene har nok vann å drikke.

Men det blomstrer i fjøresteinane

støda vår

Det har vært en del bading ut fra her:)

Dei er så skjønne:))liker godt sau og smålamb



Denne sjønningen trudde vist att kameraet mitt kunne spisast:))sorry lille venn

Det vart litt hagearbeid også,no får det stå sin prøve,har plantet ut di spede små spirene som eg har sådd+ att eg har sådd litt mer brokkoli ute i isoporkasser.

Min kjære kom fra jobb og tok fatt på plenklippen:))kjekk kar da kan eg slappe av,fikk venninnebesøk medan stakkaren kava og vi for på sykkeltur:)

Det ble en deilig sommerdag:))

Glemte nesten å takke for alle hyggelige komentarer:))jeg sette stooooor pris på alle sammen

12 kommentarer

Siste innlegg