En lang dag

Vi har hatt en nydelig sommerdag alikavel har dagen vært lang.

Kl 7.45 i dag morges var jeg kommet til Volda,jeg hadde time på sykehuset kl 8.30 men det passet ikke med bussen så jeg måtte følge gemalen når han for.

I dag fikk jeg målt beintettheita ,det var røntgen jeg låg på en benk medan en dubeditt for fram og tilbake over hode mitt:))det vart tatt røndtgen av rygg  og hofter.Jeg var ferdige kl 9.15 og butikkane åpnet kl 10.00 og bussen går kl 14.00,så det ble en lang dag:)det ble varmt og jeg måtte til å kjøpe meg kjole:))og sandaler:))blir fattige eg av alle disse fritimene i Volda:)I morgen skal jeg til fysio men da tar eg bussen det blir tross alt et par timer mindre enn i dag:))kanskje eg tar buss etter fysio til plantasjen i morgen:)blir litt lei av å se på klær.Kjøpte foresten mer frø i dag:))lupiner i flere farger,buskblomkarse og sommer gulrøtter:))

Fra sykehuset og ned til sentrum går det en koselig vei langs en elv,rund elva er det trær og koselige bruer over elva,ikke lett å se att en går nesten i sentrum av Volda her:)





11 kommentarer
    1. Du bare “måtte” kjøpe kjole og sandaler ja hihi :))
      Det er jammen meg lange dager du får med disse besøkene dine, slik er det forresten her også hvis man skal ta bussen, og siste bussen hjem går klokka 15.20, så best å være ferdig innen den tid.

    2. du bør trene deg å å kjøre bil, sås lepp du å ha så mange timer i Volda. kan bli ofte dette når du skal både på sjukhus og fysio. kjører du noen ganger så går det greit vet du.
      får ein lang dag i Førde i morra eg og. t skal vere på sjukhuset 7.30 og eg skal til MR 13.00. så får vi sjå kva tid han vokner og er klar for å fraktes heim. blogger i morra kveld tror eg. ha ein fin dag i morra

    3. Bruker altfor mye trekant medisiner eg og, man tar ikkje mye før eg skal ut å kjøre. men eg skjønner at du er ute av trening og at det er mye vegarbeide, men det hadde vore mye enklere.

    4. Selv om dagen blir lang når du skal på sykehuset,,så kommer det jo noe godt ut av det da, er jo artig med noe nytt i klesveien på denne tiden av året. Men blir sikkert litt lei av og rusle rundt i timesvis på samme steder også. Men når en bor litt øde så er det vel bare slik en blir vant til med årene. Er bra du ikke kjører bil når du tar medisiner med trekanten på. Må du ha en god natt,,og en fin dag i morgen. Her kom det litt regn i kveld,,så det skader ikke det heller:)))

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg