Hagearbeid

Endelig er det kveld og jeg kan kvile kroppen:))Jeg har nemmelig arbeidet i hagen i hele dag og nåe er jeg maroder i kroppen.Ja jeg hvet att jeg skal passe meg og det gjør jeg også:))jeg stopper opp mange ganger og tøyer og strekker ut kroppen,jeg hadde pause da eg lagde lørdagsgrøten,så måtte vi ha vafler og kaffe ute:))og nå har jeg hjemmelagde karbonader i ovnen til kvelskosen.:))

Skulle tru en hadde meir enn nok hage men pga att ørsta komune flyttet elven som renner forbi oss i fjord ble det en plen til,det er ikke muligt for en traktor med slåmaskin å komme til å slå:(så i dag har jeg slått den plenen og laget et blomsterbedd:))det er det beddet som har gjort meg maroder.Men no er det laget og jeg har sådd frø fra lupiner der:))har ingen planer om å ha der noe annet,etterhvert som dei etablerer seg så treng eg nok ikke drive å luke det beddet,men siden det er frø så tenkte eg att gresset måtte bort for att plantene skulle få utvikle seg,men det blir først neste år blomster,i år vert det kun bladverk.

Andre bedd har jeg ikke stelt i dag men jeg har en hengeselje som måtte klippast rein for døde greiner oppunder dei hengande greinene,det samme måtte en med en annen busk som hadde litt for mange døde greiner:)

Hagen min blir litt bedre for hver dag som går og det er deilig å være der ute.

Min kjære har jobbet i vedaskogen i hele dag,og fortsatt er han ute men nå har eg tenkt å ta en tur og se om han er i fjøsen da eg synes det er på tide å ta kvelden fra arbeid.

Har ikke tatt bilder i dag,får se om eg kan gjøre det i morgen:))

Resten av kvelden vil eg kose meg med alle innleggene som eg ikke har hatt tid til i dag og så må eg strikke litt også:))ikke bare bare å bli farmor må strikke babytøy også:))

Ønsker dere alle en nydelig lørdagskveld

5 kommentarer

Siste innlegg