TRIM

God morgen folkens:))her regner det sidelengs i dag men det får bare regne,selv venter eg på bussen for det er torsdag og tid for fysiotime:))og som dere sikkert har skjønt så er det TRIM ikke bare litt men mye :))Det gode med denne fysioterapauten er att jeg kan være der så lenge jeg vil:)og i dette regnværet har jeg ingen hast med å bli fort ferdige ,så det blir veldig masse trim på meg i dag har eg bestemt.

Etterpå blir det litt handel av matvarer,har med ryggsekk til ferskvarer og resten låser jeg inn i bilen til min mann:))den står jo parkert like atmed rema 1000.

I morgen tar vi turen tilbake til Elverum og elgstua:))det blir bare en natt for denne gangen skal vi hente sønnen hjem:))det er sommerferie og han skal ikke ha hybelen neste år så vi får full bil med hjem på lørdag:))

Det skal bli koselig for ho mor å ha ene sønnen hjemme igjen,han vil jo prøve å få seg en jobb da,men enn så lenge blir han hjemme og da skal vi kose oss:))tenker jeg endelig skal få meg tur ut i båten også:))

Har ellers bestemt meg for å prøve meg på babyjakken som hører til sparkebuksa jeg strikket,må jo prøve en gang:)hele jakken er flettestrikk som overdelen til buksa så det vil nok ta litt tid å bli ferdige(trur eg)iallefall om det skal fortsette med dette regnværet.

Da ønsker eg dere alle en superfin dag,her må eg leite fram trimskoa og gjør meg klar for bussen:))

11 kommentarer
    1. God tur til “torturisten” din :)) og god trim 🙂
      Lang vei igjen på deg i mårå, men får du sønnen hjem så er det vel verdt turen. Har dere tid burde dere ta en tur innom skogbruksmuseet på Elverum.

    2. Det blir litt av et styr å hente hjem et helt flyttelass, men koselig å få hjem sønnen kan jeg tenke meg. Ikke mer enn vel to uker før elstejenta kommer fra Wales på en fire mnd ferie, lang ferie der bort. Greit å få tjene litt penger iallefall for henne og koselig for oss å ha henne hjemme

    3. Kjenner til det er med å hente heim til sommerferie. det var ein gong det og. Kjekt var det og ting vart satt på hode litt, siden vi plutselig skulle ha plass til mye mer heime.
      Drittver ja, det er det her og. Ikkje skal eg passe småen i dag heller, så eg trur det vert innetrening, lite kjekt å sykkle ute i slikt ver. håper du får trimma deg masse og at dagen vert god. klem

    4. Greta:Hei Greta.ja no e trimmen unnagjort i dag,2 timer må vel være bra:))Sønnen har heldigvis ikke så mye med seg og ingen møbler heller,han er minimalist og liker minst mulig å dragse på;))så dette går bra,og ja dagen ble mye bedre en venta,litt sol og litt regn+ en deilige frisørtime på sparket:))

    5. venkesstrikk:som jeg svarte Greta ,så har ikke denne sønnen all verden med seg og heller ingen møbler så det bør gå meget bra:))selv treng ikke vi mye bagasje for en natt heller så bilen blir ledige for sønnens ting og tang:))

    6. Siv Svanem:hei Siv,skal tru om du har vært anonym flere dager?har fått noen komentarer fra en anonym flere ganger.
      Det er ikke mye masasje å få på meg nei,så den biten lyt min kjære gi meg:))
      Ellers merker jeg godt att styrketrening gjør godt i etterkant av treninga,så jeg får nok bare holde ut og fortsette

    7. Grete:Det vart mye trim i dag ja:))og da jeg hadde drevet styrketrening i en time skulle en legge meg på benken og slappe av(avspenning)etter en stund kom han inn til meg og spurte kos eg følte meg,jo takk ganske ok bortsett fra en vonde skulder,dvs mellom skulderblada.Jeg fikk da beskjed om å legge armane i kryss over bryskassa,så tok han et godt tak rundt meg medan eg skulle slappe helt av og plutselig sier det knekk knekk knekk,trudde eg skulle svime av eg ,sånn sier han no fikk vi virvlane på plass;))og jeg ble faktisk bedre etterpå

    8. He he så du fekk litt knekk knekk i dag :)) når jeg tar øvelsene mine sier det også knekk knekk, om det er virvler eller muskler eller hva det er vet ikke jeg, men bedre blir det i alle fall :))

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg