Award

Denne awarden fikk jeg av siv svanem.

Det skal linkes til hennes blogg og jeg skal besvare noen spørsmål før jeg sender awarden videre til 1-10 nye bloggere.

1.Hvorfor begynte du å blogge?

Det var fordi jeg ønsket å få noen venner med felles innteresser siden jeg er mye alene og bor på en liten plass.

2.Hvilke blogger følger du?

Jeg har opparbeid meg en fin vennegjeng med bloggere som skriver om hobby ,foto ,hverdagsliv og hage /natur.

3.Hvilke favoritt make up merke bruker du.

Jeg bruker ikke make up,men må ha dove deodorant

4.Hvilke favoritt klesmerke bruker du.

Liker behagelige klede og cubus dongeribuksene er dei einaste som passer for kvinner med kurver rundt magen:))

5.Favoritt farge?

Jeg har 3 farger som jeg ikke greier meg uten,rød,gul og grønn

6.favoritt film.

drømmedesign og grønn glede

7.Hvilke land vil jeg besøke?

Var så heldige å få 1 dag i Santorini,og jeg kunne ha tenkt meg en tur tilbake og vært der noen dager.Har også en drøm om å få oppleve den blå lagune på Island.

Jeg gjør som Siv sender Awarden videre til alle mine venner,da hver og en er unike på hver deres måte og således fortener den alle sammen:))

 

 

1 kommentar
    1. Her på sjøen med begrensa strøm står jeg over awarden men bare blir med på svarene dine jeg Connie :)) for jeg tror jeg ville skrevet akkurt det samme som deg 🙂
      Ligger forøvrig her med ei cubusbukse på meg, litt stretch i dongerien, herlig hihi

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg