lang i armane

Da var en ny dag over og jeg fikk styrketrening så det holdt,svetten rann lenge før eg var ferdige,men det gjør jo godt etterpå:))

No har min mann bilen sin ståande parkert tett attmed både coop og rema,siden jeg tar buss bruker jeg å ta med reservenøkler til bilen,handler og setter varene i bilen.Da har eg hendene fri og kan gå som eg vil til bussen går.

I dag greidde eg å være haudeløs:))jeg drog uten nøkler og det oppdaget jeg etter å ha kjøpt 5 liter juice og 4 kg kvitost.Jeg hadde ryggsekk så der fikk osten plass men skulle eg gå og dra på to nett med drikke i 3.5 time?

Lang i armane gikk jeg til europris og kjøpte en liten koffert på hjul:))så genialt fikk mesteparten av varene ned i og kunne trille og det var ikke tungt.

Glemmer nok ikke dei nøklane mange ganger:))

Da eg gikk forbi noen busker var det veldigt med fuglekvitter,jeg stoppet og og såg etter,jammen satt der en liten spusvunge:))

med mobilen min tok jeg ett bilde var nesten helt borti stakkaren ,og da vart han helt taus:))

skulle ta ett bilde til ,men da fant den ut att vingane var til for å brukast og flaug bort fra meg,måtte flire litt da ja.

Det har vært en fin dag,skyet men opplett hele dagen.Håper på godvær i morgen også da får eg tømme resten av beddet.

Da ønsker eg dere en fin kveld

10 kommentarer

Siste innlegg