Når fruen har bestemt seg:))

No har jeg skrevet om det berømmelig beddet mitt et par ganger:))og det er fortsatt den jeg jobber med.

Det har vært opplett ute i dag,så etter ett par maskiner med kvitvask så gikk jeg ut og jobbet.

No er jeg så og si ferdige,vil ta vare på ett par små kantblomster men resten er bare å kjøre vekk for min del.

jeg grov opp resten av løkane i dag og på hjørnet hadde vi en stor rot med prestekrager.

Prestekragene plantet jeg langs veien som går over røra der elva renner gjennom:))dei kan jo like godt pynte opp langs veien som oppe i min hage og der nede har det ingenting å si om det kommer gress inn i mellom blomstrane.

På oppsida av bedde var det sett ned noen heller for å holde på kanten,no fikk jeg lempet dem opp på gresset og så får sønnen min kjøre dem vekk derfra for meg.Det var iallefall ikke til noen hjelp da dei ikke gjorde annet enn å sige ned så eg måtte opp i bedde for å sette dem opp igjen,men no er slikt tungarbeid over jeg har rett og slett ikke helse til det lenger.

Om det er mulig vil jeg ta bort litt av gresset over beddet også før vi får murt opp en ny solid mur.Da blir det jo ikke så pent foran beddet,men fruen er føre var for jeg bestilte meg 9 tonn med singel i dag:))håper det er nok til å dekke alt jeg vil ha dekket,det er ca halvparten av det jeg bestilte da vi la ny singel på veien opp til huset.

No hvet ikke min kjære att jeg har kjøpt singel og ikke vil jeg si det heller,han ser det tidsnok når fjellet kommer ,hi hi skal lagre det over fjøsen da ligger det ikke i veien for noen.

Jeg gleder meg til jobben er ferdige

5 kommentarer

Siste innlegg