Padde

Det var iallefall det min kjære sa att han hadde med hjem idag,og jeg trodde fult ut att det var en PADDE:))det var det altså ikke,det var mannfolka sitt nye leketøy.

 

Kan ikke si jeg har noe imot dette nye leketøyet:))og jeg har ingen planer om å slåst meg til å få bruke den,hi hi da blir det slutt på stive hofter etter plenklipping.

Sønnen hjalp meg med singel og stein så nå er det klart fra min side til å rive for så å bygge opp igjen muren over huset

Det som nå står igjen i beddet skal på fyllinga,så det har jeg ikke stresset med å finne en midlertidig plass til,sønnen har grafset singelen vekk fra muren ca litt over halvemeteren,vi skal legge litt plast forran så det ikke blir så mye mold nedi veien.

Her på hjørnet ser dere at vi har gravd fra berg fra før,da vi tok over garden var det kun slåttemark over huset.Vi fikk en gravemaskin og grov ut en stor fin uteplass og rensket derfor også ett berg som låg skjult under torva:))jeg vil prøve å avdekke litt berg på den siden som har vært bedd til nå så håper jeg att det lar seg gjøre ,jeg er spendt



3 kommentarer

Siste innlegg