Handverkskafe

Idag har det vært en del regnbyger,ikke sånn plaskregn men nok til att vi holdt oss hjemme.Min venninne driver handverkskafe hver søndag i sommer månadene og i dag skulle dei starte opp sesongen(dei er flere damer som bytter på å være der)Der får en kjøpt kaffe og kake pølser og brus i tillegg en mengde med husflid som flere damer har produsert gjennom året.

Jeg syklet meg en tur dit i ettermiddag,det var fullt hus og alle såg ut til å kose seg.Helt utruligt kor langt folk kjører for å ta en kaffekopp her inne og kanskje kjøpe med seg noe fint hjem igjen.

Jeg kjøpte kaffe og ostekake og så ble det med hjem en søt løper som venninna mi har sydd.Min elsdte datter har bursdag på tirsdag og med sine to små så syntes eg denne løperen ville være en fin gave til henne:))

No skinner sola:))så da vil jeg ut og spasere en tur ha en fortsatt fin søndag

11 kommentarer

Siste innlegg