God morgen

I dag er det fin arbeidstemperatur ute skyet og 15.5+.

Jeg må ut og ta opp dei plantane som jeg trodde stod trygt:)men niks min kjære sier alt må bort.

Jeg har tenk og fundert på staudene mine,uansett kor eg setter dem så blir det feil men i dag har jeg en plan:)

Det er denne plassen nedenfor garasjen,jeg kanjo legge opp noen heller til ett lite bedd her:))så planter jeg mine stauder her,det eneste jeg må tenke på er den kjære traktorklipperen til min kjære slik att han enkelt kan kjøre rundt beddet.Med et bedd her så trenger jeg ikke flytte staudene flede ganger og jeg kan lage det så stort jeg vil i tillegg ser vi bedde fra kjøkkenvinduet og kan nyte det hver gang vi spiser eller går ut på verandaen.

Da ønsker jeg dere en fin dag,no skal fruen ut og begynne

 

 

 

2 kommentarer

Siste innlegg