det ble sol:)

Da jeg stod opp i dag regnet det,men ut på ettermiddagen forsvant skyene og vi fikk sol:)det var deiligt ,det var litt kjølig vind så det passet akkurat med en genser ute.

Vi har hatt en trekant i hagen som bare har vokset ugras i,men i dag ville fruen gjøre noe med det

Førs måtte det på duk,så startet jeg med å hente stein i trillebår men det skjønte min kjære for att ble for tungt så han kom med traktorskuffen:))jeg fylte den opp med stein så ble det kjørt opp til hullet mitt hvor jeg kunne lempe det ned i.

Det haller her og siden topplaget skulle være singel så måtte vi finne noe å stoppe den med i enden.

No hadde vi en del gamle lyktestolper liggande og fant ut att det var passende å bruke

Synes det vart bra eg,vi må ha litt til singel i enden men det får komme en annen dag i dag vart det nok på fruen.

Syrintreet mitt hadde også fått seg en knekk i vinter så nå sagde vi det helt ned i dag,er vi heldige så kjem det opp igjen fyldig og fint fra bunnen av.

Det blomstrer i husveggen,grunnet masse regn måtte plantane mine stå intil veggen under tak:)

Gravemaskin fikk vi ikke i dag,men han skulle komme en kveld til uken,skal bli godt å få ryddet opp rotet utenfor huset.

Da ønsker jeg dere en fortsatt fin lørdagskveld

5 kommentarer
    1. Det er så flott med velstelte hager. Desverre så har jeg så absolutt ikke grønne fingre, så hos meg er det ingen flotte blomster. Faktisk så tror jeg de siste verandakassene våre ble kastet nå i vår. Det får holde med blomstene (løvetennene) vi har utover hele plena….er jo fine og gule….. Har foressten et blomsterbed med noen stauder, ikke særlig stort – men stort nok til at jeg hater å luke i det…..Har også noen orkideer der, de er flotte når de blomstrer.

    2. aniitasverden:Jeg er heller ikke glad i å luke derfor driver vi nå og gjør hagen litt mer velstelt.Stein og tre er gode greier og med duk under så slepp en ugras:))ellers kunne du hatt noen vintergrønne busker og rhododendron dei krever lite stell:))kanskje du vil vise bilde av orkideen din:)har ikke hørt om orkide ute før

    3. Skal ta bilde av orkideen når den blomstrer. Jeg bor jo i orkidebygda Nedre Eiker, her er det visstnok mange forskjellige orkideer ute. De er fredet, men den vi har sto ute i hagen vår når vi flyttet hit. Når vi flyttet innkjøringa til huset sto den i veien, så da flyttet vi den over i et blomsterbed – og den overlevde det. Den er kjempefin da:)

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg