Kald fornøyelse

Etter dagens stundt i hagen er kroppen som en knust krabbe:))iallefall når eg skal opp og stå.

Tenkte det ville gjøre godt med en kvelstur,ikke noe rask tur bare slentre i rolig tempo,det ble en iskald fornøyelse.Det var så kalde vind ute att med sine 10+ føltes det som 10- ,uansett så gikk jeg en liten halvtime,turen gikk langs den gamle bilveien som vi brukte før tunellen kom


Da jeg gikk her var det veldigt med fuglesang,men så var det en lyd som var fremmed for meg den var ufattelig kraftig og nokså jamn ,jeg gikk stille og kikket litt rundt omkring lyden ble sterkere,nesten jenklang da jeg fikk øye på denne nede ved vannkanten

Trudde det var en fossekall helt til jeg kom inn og fikk lagt bilde inn på pc,har sett litt i fugleboka og nettet og kommet til att det må være en strandsnipe.Artigt å treffe på nye arter eg ikke har sett før.

No vil eg finne senga,ble litt kalde på turen og dyna er varm og god:))så da ønsker eg alle en riktig god natt

8 kommentarer

Siste innlegg