En fin tur

Det ble en fin tur ute,det var overaskande mildt selv om det regnet.No har det vært opplett noen timer men tåka ligg tett.



Det kan jo være ganske så koseligt å spasere selv om det ligg tåke,no har jeg kommet hjem og tåka er blitt mye tettere nærmest som en vegg ute:))

Tok en tur og ville se om tjelden hadde fått flere unger i rede,men der var det tomt bare et egg låg igjen:(det må være svartbaken som har tatt og forsynt seg,Sånn er livet mmen jeg syntes det var trist.

Jeg besøkte min granne og fikk strikket nesten ferdig ryggen på babyjakken.Det jeg ikke har lagt merke til er att det er to kvitfarger:(jeg kjøpte da samme partinummer,er det da muligt att garnet har to farger?

Det får bare være slik for det er likt rundt hele jakken,hadde det vært bare en av sidene eller bare ryggen måtte eg nok ha rekt oppatt det hele,så får eg håpe att den vordende mor ikke er så kritisk men trur att det skal være slik:))

2 kommentarer

Siste innlegg