Morgendagens middag

Ikke vanskelig for meg å hvite morgendagens middag for jeg og sønnen har vært på fjorden i kveld:))

Det røde naustet er vårt

Som dere ser så ligger tåka fortsatt langt ned i fjella

No var det jeg som fikk den første fisken,skal vi hive den ut igjen sier sønnen.Men nei fruen er stolt av fisken sin så opp i båten med den,etter det fikk sønnen den ene etter den andre.Er det noe med dame og mann?han flira godt da,men så fikk jeg da en stakkar til og min første ort fikk måsene når vi var vel kommet til land igjen

Skjønner ikke hvorfor han flira av min lille fisk:))

Vel sønnen fikk da ordnet med morgendagens middag,måsene fikk orten min og jeg fikk en sei:))fornøgd?ja jeg er vel det

Det var flere som ble fornøgde i kveld:))


Det var iallefall hyggelig med en fisketur.

Fikk meg foresten en god latter da vi stod og gjorde opp fisken måtte jo ta meg sammen og ikke le høgt men det holdt hardt:))Et par eldre herrer stod på kia og fisket,det er turister og ikke nordmenn,vel den ene fikk fisk på kroken og han sveivde forsiktig medan han prøvde å lede fisken opp i støda,den andre kom hjelpende til med en mektige håv,minst 5 meter lang:))og vips fikk dei seien opp i håva,en bitte liten ort som nesten ble usynlig i bunnen av håva:))Ja ja fruen fikk seg en god latter når stakkarane ikke kunne se sammenhengen med deres fangst:)

13 kommentarer

Siste innlegg