kvelstur

Siden det ikke var regn i kveld tenkte eg det var greit å gå en kvelstur,turen ble heller kort da eg havnet inne hos en granne:))alikavel fikk jeg tatt noen bilder.

No blomstrer dei 2 siste rhododendroane mine:))det er greit att dei overllapper hverandre så noen blomstrer hele forsommeren


Den lilla kjøpte jeg i fjor så den er liten ennå,trur der er 5 blomsterhoder på den:)men den vokser fort og blir enorm til slutt

valmuene blomstrer hos sønnen

og det gjør azaleaen også

Jeg fikk foreviget trasten,på vei med mat til barna sine;))



veslestua i dette gamle huset skal forbli identisk som den har vært i alle dei år,her ser dere en bjelke taket går helt opp i mønet

lave vegger,synes det er koseligt dette rommet,og det passer veldig godt som fritidsbustad



 Dette er hovedstua,eigeren vi kjøpte huset av hadde spikret plater utenpå tømmerveggane,sønnen har tatt vekk dei platene og ønsker å beholde 2 av veggane som dei var fra gammelt av.Synd ikke all tømmeret var pent nok til å være framme i dagen,men der tømmeret er pent skal det få være tømmer

Slik ble da min kveld i dag,no er det jo straks natta også så eg ønsker dere alle en riktig god natt

 

11 kommentarer

Siste innlegg