Husarbeid og spasertur

Kjedeligt men nødvendigt,idag ble det husarbeid:)ut med tepper og fram med gultvåga,klesvask og rydding var førmiddagen min fylt med.Sola skinte og det ble behørligt utnyttet ,så jeg fikk luftet godt.Etter på tok jeg en liten spasertur,selvsagt med kamera:))no er det vått ute,det regner ikke,det er mest yr pga tåke

Dette er låvesvaler,dere ser det på den lange stjerten,taksvalene har korte stjert:))

Her sitter en svaleunge og titter på meg

Her oppdaget jeg en bokfink

Tok bilde av kråke,gråtrost også men kvaliteten var ikke god + en ukjent art for meg

Som dere ser,det ble et utydeligt bilde og fuglen var bitteliten

linerla liker jeg den synger vakkert og er tillitsfull

har fått spørsmål om huset som yngstesønn skal ha er langt fra oss,her ser dere huset bakfra og så kan dere skimte ned på vårt hus,så ikke så langt nei

jeg har en løpstikke,det er en urt med smak av selleri i år er den så svær som den aldrig før har vært ikke viste eg att den blomstra heller,men juhu den kjem med blomst i år:))

gressløken blomstrer

litt av hagen min sett fra veien

samme del av hagen,men her ser dere elva som renn forbi.

No er det strikketid fram til middag som består av potetball og rabarbragrøt i dag

11 kommentarer

Siste innlegg