Fantastiske grøftekanter:))

Jeg gikk meg en herlig kvelstur i dag etter middagen.For alle som er glad i vår ville flora så er det et eldorado langs våre veier no:))

Denne hissige karen er morsom,snakk om sinna pappa han skjenner uten stans og jeg jeg liker å stoppe opp for å ta bilde :))gjett om han skriker da,hi hi det finnes nok noen små en eller annen plass i gresset

rødkløver

tiriltunge

Trur dette er en kløverert

fuglevikke


rødknapp i knopp

er dette en vårmarihånd?

kvitkløver

ja hva denne heter hvet ikke jeg

hundekjeks

prestekrage

nyperose

markjordbær


hvitbladtistel

majestetiske bregner

noen som hvet hva dette er?

Om noen skulle fristast til å plukke en vakker buket så se opp,det finnes svært mye utøy for tiden.Har dere sett slike mengder med lus,usj

vakre små møll

humle

noen som hvet hvilken fugl jeg har knipset?

Det ble mange bilder dette:))og enda tok jeg flere det er jo så vakkert ute no så da blir det slik:))

Da jeg kom hjem kom endelig gravemaskina som jeg har bestilt:))så no skjer det nok litt mer på oppsiden av huset

15 kommentarer

Siste innlegg