En deilig sommerdag

Endelig kom varmen til oss også:)og jeg fikk ta på bikini og shorts hærlig.Dagen har vært viet masse kos og litt hahearbeid helt til no:)vi grillet middagen vår ute så slapp eg å stå inne i finværet.

Det er greit med plentraktor men noen kantklipping tar den ikke,så i dag har egog sønnen klippet litt kanter og jeg har fått vekk litt ugress her og der.

Hadde en drøss med ringblomster som jeg fikk plantet i dag samt en del blomkarse.Har glemt å så gulrotfrøa mine så det skal eg gjør i morgen så får vi se,mulig det bare blir små babygulrøtter:))sår dei alikavel eg for det er sommergullrøtter,skal så i melkekartonger.

I dag har kameraet mitt fått ligge i ro,får heller se om det blir ett par bilder i morgen:))

Ønsker dere en vidunderlig kveld

5 kommentarer
    1. Hva !! ingen bilder, nei da gidder ikke jeg lese dette, for seint, jaja :)) Neida, bare tuller, de rister sikkert på hodet av deg som de gjør av meg, flyr rundt og knipser til bloggen overalt hihi
      Vi har også grillet, men spiste inne ettersom det kom noen dråper.

    2. Det har vore ein super dag i dag. Eg sat ute på erandaen til eg begynte å småfryse. Var supert. Tror ikkje det er noe sommerprogram da. det går til høsten elelr våren tror eg. Fikk ein telefon fra ei dame som har bestilt av meg før. Ho vurderte å bestille mer snart. Så arbeidsledig er eg ikkje nei.
      Kjekt å få stelt litt rundt kantene også. Eg gler emg til du har fått til bak huset. tror det vert flott.
      I morra verdt det vel regn att, så eg får gå å ta inn att ting som ikkje bør bli vått. klem

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg