:)))

Jeg har hatt en flott dag:)som jeg skrev i dag morges så er jeg utålmodige etter å få ferdig hagen.Jeg gikk da ut i dag morges,ikke mange sekundene etter var min kjære kommet etter:))og jammen kom sønnen også etterhvert,er det rart att dagen har vært god:)

Jeg gjorde resten av bunnen flat og klar for ny mur

Det vart ikke mye handarbeid for min kjære kjørte traktorskuffen inn i bakken og fikk bort det meste på den måten:))Det stod en svær stein midt i gangen,den fikk sønnen opp og da var det ikke mer for meg å gjøre da:))tok heller med fotoapparat eg og knipset bilder

karane mine henter stein til muren

her må det krefter til for steinane er svært tunge

 

vi får lagt på duk i bunn,så får det komme mer i bak kant etterhvert:)

Så var det for mannen å velge ut første stein i laget han fikk hjem i dag

Litt forskjellige størrelser ligger spredt:)

Da var det første valget tatt og to steiner er kommet til:)),men da dei er svært tunge og må lirkast på plass med handamakt så får dei vente til over helga,no ville karane ha lørdagskveld:)) Det er en begynnelse og det er første rad som er vanskeligst å legge,duken vil krølle seg og retninga skal bestemmes,etter det går det litt lettere:))

knipset litt av hagen sett ovenfra,den lyse busken er en sølvpil og vil bli 10-15 meter høg,så er der 3 ripsbusker på rad og en solbærbusk

Fjørekollen blomstrer

må vise dere bregna mi også,vi har flere bregner rundt om på gården ,men dette er den flottaste av dem alle:))

No fikk sønnen besøk av en fetter og dei to har dratt på fisketur,spørs om jeg får mer fisk i kveld da:))

Sola har skint og det har vært varmt i dag,jeg har ikke rukket å sykle men vurderer en kvelstur på sykkel no.

Håper alle har hatt en fin dag,det har iallefall eg hatt:))

6 kommentarer

Siste innlegg