Begredeligt

Alle kvinners mareritt,eller?

Her er det snakk om vaskemaskina mi,den kolapset i dag:(Jeg sette på maskina som vanligt,men maskina oppførte seg ikke som vanligt,den gikk nemmelig til anngrep på kledene vår.

Det er helt sant,jeg gikk for å ta kleda ut av maskina og du for ett syn,pakninga rundt åpningen hadde gått halveis av tatt tak i kleda og tvinnet dem så hardt som det overhode er muligt.

Jeg er sikker på att maskina prøvde seg på å dele tøyet i to,den greidde iallefall å lage en genserarm mange cm lengre enn den andre på samme genser.

Ringen som skulle holde pakninga på plass datt av og pakninga er helt knurva og fruen skulle så absolutt ha vasket mer klær:((no lånte jeg svigermor sin til å gjøre ferdige den jobben som var påbegynt.

No må jeg ha ny maskin og det fort.Litt kjedeligt å måtte punge ut med nye tusenlapper no framfor ferien,men det er ikke noe å gjøre med det.

:((

9 kommentarer

Siste innlegg