babystrikk

God morgen.Ja no har eg vore oppe i flere timer da:))jeg har rukket å bake 3 brett med knekkebrød og 4 store grovbrød er også ferdige no står 4 grovbrød til i ovnen.

Jeg har rukket å bli et år eldre i løpet av natten:)men jeg merker igrunnen ikke noe forskjell.

Det betyr besøk i dag,både av venninne ,døtre og barnebarn,på menyen har eg lefse,ostekake og rips med pikekyss og vaniljekrem.

Medan jeg har baka så har eg prøvd å få ferdige babyjakken,det har jeg snart klart,mangler bare pikoter rundt armane og så presse den littegrann.
Som dere ser så har det blitt fargeforskjell på garnet,det la jeg ikke til merke før ei granne sa det men da hadde eg rukket å strikke helt opp.Siden det er likt på begge sider lar jeg det være,og min svigerdatter har sagt att det er helt greit.

Det som nå gjenstår er slike pikoter rundt armane,men det får bli i kveld eller i morgen.Jeg er fornøgde siden dette er min første babyjakke,har hatt en sperre på disse knappestolpane men det gikk da greit.

Da ønsker jeg dere alle en fin dag

19 kommentarer

Siste innlegg