Ut i naturen

Når rastløsheten tar overhånd da er det godt å gå en tur ut i naturen.Jeg kledde på meg ,tok med kamera og gikk ut tenkte eg skulle gå rundt garden:)på toppen fikk jeg selskap av en flokk med selskapsyke sauer:))



Denne her tagg om oppmerksomhet:))

Og medan den gjorde alt for att jeg skulle kose med den så fikk jeg tatt bort en ekkel flått på hodet hennes:))

Det vart et fantastisk flott vær,skyane forsvant og sola kom fram,jeg gikk videre og møtte på en granne oppe på toppen av Leira,hun bad meg på en kopp kaffe:))det var hyggelig å sitte i solveggen og prate med ei hyggelig dame,mens vi satt i sola tok jeg dette bilde

🙂

Vel heime fant jeg ut att jeg skulle vaske steinen som jeg la til sides når vi grov vekk molda,så jeg tok fram trillebåra og begynte å trille vekk,det ble en hel jobb det:))en god haug med stein ligg no rein og fin og venter på åbli fyllmasse bak muren når den kommer opp:))

Dagen ble fin den og med det flotte været i tilegg så kan jeg virkelig ikke klage nei:)

Ønsker alle en fortsatt nydelig dag

2 kommentarer
    1. Det var en skikkelig flott utsikt utover dalen 🙂
      Og det fine været da, her er det fortsatt grått, har vært noen regnbyger også men mest trykkende
      jeg har og noen steiner som skulle ha vært på plass, har vasket dem, men de er tunge som…får sjå i mårå, da er det 3 ungdommer her :))

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg