Kvelstur

Selv om jeg gikk tur i førmiddag måtte jeg ut og gå en kvelstur også,grunnen til det er enkel.Sola:))den forsvinner desverre tidligt i hagen vår før 17.30 og det er for lite sol for meg.Men sola skinner langs strandkanten og lenger oppe i bakkane,siden jeg gikk oppover i førmiddag valgte jeg å gå en rolig rusletur langs stranden i kveld.

 

Jeg gikk ikke alene,denne vesle linerla gikk ca 1 km ilag med meg:))det er helt utruligt stoppet jeg stoppet den og slik gikk vi side om side :))



Jeg smakte mine første blåbær i kveld

Jeg er så glad i denne engmarihånden,jeg har en liten i hagen men vurderer sterkt å hente noen flere:)

Denne vanlige nattfiolen har jeg ikke sett her før,det var ikke så mange men akk så vakker,trur eg må lure med ett par av disse også hjem i min hage:))


Vi har en festlige plante nede ved naustet så denne trives i sjø,noen som hvet hva den heter:??


 

10 kommentarer

Siste innlegg