Sykkeltur

I dag valgte jeg å ta en sykkeltur:))det har vært fint vær skyet og tåke men tørt og fint:)

Turen gikk til Finnes en liten grend på andre siden av fjorden,så jeg måtte sykle rundt og det blir fram og tilbake ca 10-15 km

Turen startet på andre side her,rundt fjellet er leira

Turen fortsatte gjennom Bjørke som dere ser

Dere ser litt ac Bjørke i botnen her ,så syklet jeg langs fjellsida til Sætre før jeg kom helt rundt til Finnes

Dere ser Finnes i enden her.

Ellers var det ett yrande fugleliv her:)og med livet til låns sette eg fra meg sykkelen og gikk rett inn i bolen:)

Ville jo bare ha bilde av disse:))

og denne:))

Jeg kan ikke skjønne att det gav grunn for å nesten bli hakket i hode:)

Her ser dere Finnes til venstre,Viddal innst i bukta og Kalnes til høgre

En nydelig fossefall på Sætre

og tilslutt knipset jeg denne strandsnipa:))

Det var deilig å sykle i dag og med så nydelig natur rundt meg så bare koser eg meg:))men eg blei også sugen på fjelltur så det må også bli snart:))

No ønsker eg alle en fin ettermiddag,

5 kommentarer

Siste innlegg