Nye stauder

God kvelden.Ja i dag fikk vi litt godvær igjen,nok til å kunne gå i korterma iallefall:))Det ble en tur bortover i dag,vi har 3 hagesenter i Ørsta-Volda og vi besøkte alle 3:))vi hvet hva vi skal ha av vintergrønt og nå hvet vi hos hvem vi skal handle med .Akkurat dei plantene tar vi etter ferien,men noen høge stauder kjøpte eg i dag.Det vesle beddet mitt med høge stauder må plantes tett for å ungå masse ugras.

Har dere sett noe så vakkert:))det lignet på en palme:)denne heterPragtskær og blir 50 cm høge og ifølge nettet så elsker dagsommerfuglane denne blomsten særdeles godt:))

Jeg har også forelsket meg i liljer,så i dag kjøpte eg 2 kvite hageliljer og 1 rød hybridlilje:)

Slik ser dei ut i blomst:))jeg gleder meg til denne blomstringen

Ellers vasket jeg hus i godværet,nå har alle barna reist inkludert sønnen:))datteren vår har innvitert alle sine søskenebarn til overnatting på stua si i natt,søskenebarntreff:))der alle har med sovepose og underlag selv,håper dei får det kjekt.No veit ikke eg kor mange som møtes men dei er i alle fall 17 stk + gdei to små gulla vår og alle skal campe på stua.Og mor skal kose seg i roligt hus og reint hus:))

I morgen reiser vi en tur til Måløy og besøker mine foreldre gleder meg til det:)

Da ønsker eg alle ei god natt

5 kommentarer

Siste innlegg