Dugnad

Det nermer seg kvelden,og gjett om jeg gleder meg:))veslejenta mi skal være med faren hjem for en stakkars kveld:))

Og jeg skal vist være prøvedukke.Som nyutdannet hud og spa terapaut og nuskin distributør så skal pia mi teste ut litt forskjelligt på noen damer,men først skal hun hjem og øve seg på ho mor:))jepp jeg er spent på hva jeg skal gjennom i kveld:))og i tillegg skal hun farge håret mitt.Kvelden kan ikke bli bedre,og jeg skal nyte det:))

Så hva har jeg ellers funnet på idag?

Jeg ville holde venninna mi med selskap da hun skulle vaske bedehuset.Hun og noen andre damer driver handverkskafe på bedehuset hver søndag nå i sommer,jeg tro til og hjalp henne med vasken:))da vi var ferdige og hun hadde ryddet til søndagens kafe fikk hun telefon,bedehuset skulle i bruk på torsdag,minnestund etter ett dødsfall.Det er først og fremst bedehus så det måtte ryddes og tømmes.Det ble myyyyyye å pakke ned,4 damer var vi og fikk bort alt fra butikken.

Etterpå pratet damene som driv kafeen litt lenge,og siden jeg ikke driver med salg og butikk satt eg ute og studerte hegre kolonien som har unger i skogen ovenfor bedehuset:))





:)) det var artigt å sitte slik og studere denne merkelige fuglen,store med lange bein høgt oppe i grantoppane og mate ungene sine.

Etterpå var jeg selskapsdame for venninna mi medan hun vevde på ei gulv teppe.

Fiskegratengen som står i ovnen lukter godt,det er 22+ og livet føles godt i øyeblikket:))

Ønsker dere en hyggelig kveld,min blir ren nytelse:)))


5 kommentarer

Siste innlegg