Sommer:))ferdig mur,og vanskelig nett i dag morges

Hei a

lle sammen.Ja i dag morges var nettet så håpløst att jeg gav opp å komme meg inn på.

Sommeren kom på besøk i dag:))det blei nesten for varmt:))men du så godt det var.Først på dagen ble det bare dorming i hagen,plukka vekk litt vissent i krukkene og drakk kaffe i sola med sønnen og en svoger som tok lunch pausen sin hos oss.

siden det var så deiligt i dag så grillet vi middagen vår ute.

Så var det muren min da,karane bestemte seg for å gjøre den ferdige til meg:))og fruen er svært fornøgd





no er det bare litt vintergrønt på toppen så har jeg fått en solid og flott tørrmur som er vedlikeholdsfri og jeg slipper å luke:))

Og medan karane svetta og jobba med stein pussa og olja jeg ytterdøren:))

Ønsker dere alle en fortsatt fin kveld no skal eg lese innleggene deres:))

8 kommentarer

Siste innlegg