God morgen

Da var det en ny mandag,ute ligger tåka men det er varmt alikavel.Dagen er fortsatt ubestemt bortsett fra resten av klesvasken da:))

Tenkte dere skulle få litt mer fra turen min:)

På veg til Sverige kom vi over en minneralpark og siden jeg elsker stein tok vi en pause her:))

ingen tvil om retning her

Dette bustehode i stein skulle jeg gjerne hatt i hagen min:))

eller hva med dei 3 bukkene bruse for oss med en lite elv eller å gjennom hagen:))

en solid stol for dei fotball galne

:))



jeg som bor i naturen skulle jo hatt disse søte pandaene:))

jeg må gjøre dere oppmerksomme på att alle disse flotte skulpturane hogd ut i stein er for salg:))men jeg kunne desverre ikke få en med i bilen hi hi prisene var fra 10000 og oppover urner  i stein noe billigere

er noen nyskjerrige er det bare å gå inn på mineralparken .no og parken ligger i Hornnes


Da forlater vi denne parken og fortsetter til Horten hvor vi overnatter på hotell

Her er vi i Horten sentrum,igjen blir jeg fasinert av frodige beplantinger,dette var noe utenom det vanlige

En flott måte å beplante med hortensia

det er umuligt for ugress å komme gjennom her:))

Etter en koselig rusletur i sentrum var det godt å få sove.

Vi hadde booket rom på best westeren hotell,da vi kom fram hadde dei overbooket hotellet:))vi ble derfor ufrivillig separert for natten:((i stedenfor 2 dobbeltrom derav 1 med en ekstra seng så fikk vi 4 enkeltrom ikke det vi hadde bestilt da men senga var god og vi ble gjennforenet ved frokost:))



9 kommentarer

Siste innlegg