jeg er heldige:)).

Jepp for jeg har en veldig snill søster:))hun er snill på alle måter og i dag fikk jeg pakke i posten med henne:))

 

En strikkebok med 29 hærlige sett til dukken:))jeg er herved tvungen til å trene handa mi fort opp igjen etter opperasjonen:))

Jeg har valgt å ta en hel bakedag,da får eg lufte og vaske gulv etter meg på en gang;)slik ser det ut hos meg i dag

Akkurat no er 12 brød ferdige 4 står i ovnen og så ennder jeg opp med 1 tillslutt:)det blir 17 brød så da lyt eg vel vere fornøgde.

Medan brøda står i ovnen pusler eg med flere kort:)









korta er ikke ferdige men jeg jobber med flere i gangen slik att limet får tørke.I går bestilte jeg flere stempler med forskjellige tekster på så tekst utenpå korta kommer senere.

Her ser dere tekst stempla jeg har bestilt

bilde ville vist ikke legge seg rette veien:)er noe av dette av innteresse så får dere snu maskine på sida :))



10 kommentarer

Siste innlegg