hobbyen min

Det vart ikke legetime nei,han er ikke tibake før neste torsdag og da skal jo skinna snart av uansett.

Tenker eg skal jobbe litt med hobbyen min eg:))

jeg tok utgangspunkt i en serviett,lette fram decopagelim og et lerett,joda jeg har et par lerett liggande:)

 

med limet plantet mellom beina limer jeg servietbitane som jeg har klippet opp ned på lerretet.Det går greit å klippe det tynne papiret når en bare trenger mønsteret en vil ha:))

slik har resultatet blitt nå etter att decopagelimen har tørket:))med en liden spatel skal jeg nå klappe malingen på plass,tenkte det skulle se ut som vann rundt vannliljene:)jeg mangler maling i utvalg så vi får se kos resultatet blir med det jeg har,liker jeg det ikke er det enkelt å male over med en annen farge:))

måtte ut på altanen og forevige den fine himmelen:))deilig å se himmel uten tåke og skyer

no skin sola og dagen blir sikkert herlige:))

8 kommentarer

Siste innlegg