hjemme

I dag har jeg ikke hvert hjemme,vi fulgt min mann sin onkel til siste kvile.Han ble 90 år og hadde hatt et godt liv.Selv om det er trist på slike dager så var det hyggelig å treffe min manns slekt.

Det var tid til å handle litt på vei hjem så vi kjørte innom en butikk som kalles pekas på vei hjem,der er det hagesenter og allslags dilldall inne på linje med europris.

Med hjem var denne vakre figuren:))

no står denne vakre ørnen og vokter tunet vårt:))

Det var salg på krukker også så 3 stk ble med i bilen



Halve pris det er ett cup,dei er støpt i betong trur eg:)dei var iallefall styggtunge så jeg klarte ikke å løfte den største.

I disse pottene vil jeg ha urter:))men om det kommer noe i dem i år hvet jeg ikke i så fall må noen komme og gjør det til meg:))

Fikk også ordnet med gave til 20 åringen vår for hun kommer på besøk i morgen og jeg kjøpte meg selv en kvit bluse.

Det har vært en fin dag med varme og solskinn.No blir det litt blogglesing og så må eg lese litt igjen:))er midt i bok nr 10 og det er nesten umulig å legge den fra seg.

Ønsker dere en fin tirsdagskveld

10 kommentarer

Siste innlegg